Comunitate |
Grupuri |

Impresii

a adaugat urmatoarea impresie:
Am facut parastasul tatalui meu la restaurantul Gerard, in Piata Chibrit (Buc). Fiind presat de un astfel de eveniment,am aflat intamplator de acest restaurant si am vorbit la telefon cu D-na Radulescu, mama patronului, care mi-a dat telefonul sefei de sala.Am sunat, ma cerut un meniu format din ape... citeste mai mult
28 Iul 2013 la 16:51
Mirela D a adaugat urmatoarea impresie:
Ca si domnisoara de onoare sunt respnsabila cu organizarea petrecerii burlacitelor. Am gasit un site de cadouri si decoratiuni pentru petrecerea burlacitelor pe care vi-l recomand cu drag.
www.burlacite.ro

31 Mai 2012 la 18:49
Carmen Vlasceanu a adaugat urmatoarea impresie:
In luna august am fost la 2 nunti ale unor prietene si din pacate am ramas total dezamagita de localurile respective. Banii pt meniu erau la fel ca la Pitesti dar sala era aranjata oribil, fata de masa din bumbac cu o bucatica de saten rosu mototolit in mijlocul mesii, scaune de lemn imbracata in hu... citeste mai mult
02 Sep 2011 la 10:51
Corina Alexandrescu a adaugat urmatoarea impresie:
Ultima vacanta in doi a fost la Venetia intre 10 si 16 februarie, a fost surpriza speciala de ziua indragostitilor. A fost o saptamana de basm, am admirat minunatul carnaval: parade, costume, masti spectaculoase. Am vizita Piata San Marco, Palatul Dogilor, Basilica di San Marco si am urcat in turnul... citeste mai mult
29 Iul 2011 la 13:10
Violeta Vlasceanu a adaugat urmatoarea impresie:
singura vacanta pe care am petrecut-o doar eu si sotul meu a fost acum 3 anu cand am fost 6 zile la Mamaia si ne-am simtit extraordinar mai ales ca aici am conceput-o si pe fetita noastra scumpa
28 Iul 2011 la 19:57
Dragu Ungureanu a adaugat urmatoarea impresie:
am fost in brasov,sibiu,am fost la alatul peles,castelul bran,biserica neagra
28 Iul 2011 la 15:44
Ion Oprea a adaugat urmatoarea impresie:
am fost anul trecut in grecia in luna de miere,am vizitata palatul lui ahile,statiunea paleokastrita,belavista..a fost superb,am facut excursii pe mare si am fost la "palatul"nausicai...
28 Iul 2011 la 15:42
Ioana Ungureanu a adaugat urmatoarea impresie:
am fost in Spania anul trecut. Sagrada Familia e superba. Am ramas socata cand am vazut-o. Am stat o zi intreaga pe acolo sa ma uit si sa fac poze. Pacat ca aparatul facuse boom pe drumul spre Spania Anul trecut am vizitat si Londra again
28 Iul 2011 la 15:35
Dumitru Ungureanu a adaugat urmatoarea impresie:
am fost la Disneyland Paris... E ca intr-o poveste. Desi eram curioasa, initial credeam ca e mai mult pentru copiii :D. Dar chiar si eu, ca adult, am ramas impresionat.
28 Iul 2011 la 15:32
Daniel Lautarescu a adaugat urmatoarea impresie:
Anul trecut de Craciun am trait cea mai frumoasa vacanta in Laponia, acasa la Mos Craciun. Era visul meu sa-mi duc copiii acasa la Mosu' si sa le ofere cadouri.
28 Iul 2011 la 15:30
Adriana Lautarescu a adaugat urmatoarea impresie:
Cairo respectiv la PIRAMIDE si in IERUSALIM, cu oprire la Marea Moarta.Este curat, servicii all inclusiv, servicii ireprosabile. Calatorie placuta!
28 Iul 2011 la 15:28
Gabriela Ungureanu a adaugat urmatoarea impresie:
Abia ne-am intors din Mexic, Riviera Mayana, resortul Xcaret (totul inclus) e superb, sapat in jungla, pana la plaja mergi cam 10 minute prin jungla, e super, ruine on-site, pasari , fluturi multicolori, maimute, flamingo, iguane, papagali care ti se urca pe palarie .. haha. Plaja nu e f mare, artif... citeste mai mult
28 Iul 2011 la 15:26
Ana Vasilescu a adaugat urmatoarea impresie:
In urma cu aprox. 3 luni am fost la Govora. Aceasta statiune este incarcata din punct de vedere istoric. Acesta este un punct pozitiv pe care il mai are statiunea, dar renumitul parc de acolo este lasat in paragina. Aer curat dar dupa ce poposesti cateva zeci de minute pe o banca, simti nevoie de a ... citeste mai mult
26 Iul 2011 la 23:49
Iulia Cambur a adaugat urmatoarea impresie:
Ultima vacanta am petrecut-o vara trecuta in Bulgaria, in Chaika..Am trecut si prin Nisipurile de aur, am stat la un hotel de 3 stele f. frumos, cu o piscina minunata, si cu un bar,hmm, f. ingenios construit..Am fost super bine tratati, ne-am relaxat enorm.A fost super si a fost prima vacanta petrec... citeste mai mult
26 Iul 2011 la 14:32
Catalina A a adaugat urmatoarea impresie:
Iubesc si sunt iubita mai bine de 8 ani, am copilarit impreuna, am trait o parte din emotiile de adolescenti impreuna si urmeaza sa ne unim destinele. In luna iunie am fost cateva zile la munte la Sinaia, a fost minunat. Ceea ce conteaza cu adevarat este intelegerea reciproca si respectul unul fata ... citeste mai mult
20 Iul 2011 la 20:29
Anemona Calin a adaugat urmatoarea impresie:
Ultima vacanta in doi a fost de Paste. Am facut impreuna o mica excursie de 3 zile la munte, la Bran. Am vizitat castelul Bran iar la intoarcere pestera Dambovicioara. A fost o pauza bine meritata de la tot stresul si agitatia zilnica. Si ne-am simtit din nou, ca in prima noastra vacanta impreuna :)...
20 Iul 2011 la 20:22
Alexandra Ioana Simon a adaugat urmatoarea impresie:
Ultima vacanta in 2 a fost la Brasov, anul trecut. A fost o saptamana foarte frumoasa, in care ne-am distrat pe cinste si am facut relatia noastra si mai puternica!
20 Iul 2011 la 16:40
Diana Diana a adaugat urmatoarea impresie:
Ultima vacanta in doi a fost la Venetia. Mi-am dorit forme mult sa ajung acolo si intr-un sfarsit mi s-a indeplinit visul. Am stat in Mestre langa Venetia dar majoritatea timpului ne-am pierdut pe stradutele inguste strabatute din cand in cand de canale. Trebuie sa recunosc ca am fost fascinata de a... citeste mai mult
20 Iul 2011 la 14:02
Alexandra-ioana Scarlat a adaugat urmatoarea impresie:
Cea mai frumoasa vacanta pe care am avut-o alaturi de iubitul meu a fost la malul marii, unde m-a cerut de sotie. Nu am cum sa uit acea vacanta niciodata. :) A fost cea mai frumoasa si asa va ramane.
19 Iul 2011 la 17:15
Anais Marcu a adaugat urmatoarea impresie:
Am vrut sa avem o vacanta la inaltime asa ca am fost intai pe Transfagarasan unde am fost cazati in apropiere de Balea Lac si am facut mici trasee montane. Tot aici ne-am dat pentru prima oara cu tiroliana, erau niste studenti cu kitul pentru tiroliana si toata distractia a fost 30 lei pentru amando... citeste mai mult
14 Iul 2011 la 15:37

Albume Noi

Onea Laura - Rochii de mireasa
ABCFLori - Flori personalizate cu mesaj
Marcu Anais - Nunti din filme si seriale

Grupuri Noi

MIREASA NEHOTARATA
cand ai mai trecut print-o nunta care la vremea ei a avut valoare...
Eliberari de fluturi vii
Un grup destinat special celor ce doresc sa contracteze acest ser...
Organizarea nuntii
Tot ce trebuie sa stii despre organizarea nuntii
Muzica Nunta
Ce melodii cunoasteti pentru dansul/valsul mirilor? Ma gandeam sa...