Comunitate |
Fotografii |
Grupuri |
Inapoi la discutii
Mihaela G Cum ai fost ceruta?

Cum ai fost ceruta in casatorie? Poveste aici despre cum ai fost ceruta in casatorie si da idei si altora.
  • Anais Marcu
    Anais Marcu : pe mine nu m-a cerut inca dar as fi fost ceruta daca nu ma desparteam de fostul iubit. Dupa ce ne-am despartit mi-a zis ceva de genul: "Aveam planuri mari cu tine". Mi s-a parut foarte romantic dar n-a fost sa fie.
    05 Oct 2009 la 15:03
  • Adnana Adnana
    Adnana Adnana : Eram in vacanta in Croatia impreuna cu parintii si cativa prieteni. A inchiriat un local, in complicitate cu tatal meu,(nu va ganditi la restaurant, era un bar dragut si intim:)) unde in prezenta tuturor m a intrebat daca vreau sa imi petrec restul vietii alaturi de el :)
    03 Nov 2009 la 16:15
  • Dana Castana
    Dana Castana : Adnana, e foarte romantica povestea ta. Imi plac povestile de logodna in care sunt prezenti si parintii. Chiar daca e o chestie care ii priveste doar pe cei doi indragostiti e frumos cand si parintii pot participa. Sigu sir ei pun foarte mult suflet
    03 Nov 2009 la 20:29
  • Madalina Radutu Mocanu
    Madalina Radutu Mocanu : cred ca am mai zis asta:planuiam amandoi ce sa facem la aniversarea de 10 ani si atunci a venit ideea de necasatorim...a doua zi ne anuntam parinti si prietenii si cam atat
    05 Nov 2009 la 01:07
  • Ramona V
    Ramona V : Eram la Sulina impreuna cu familia ma.eram cam suparata pentru ca el urma sa plece in D iar eu trebuia sa mai stau in tara sa imi termin masterul. Ca sa imi mai treaca supararea m-a cerut la ai mei.Si asa ca am lasat totul balta si am venit dupa sot!
    14 Nov 2009 la 14:10
  • Silvia Popleaca
    Silvia Popleaca : Nu se astepta niciunul dintre noi sa se intample asa. Parca ar fi fost un scenariu de film... Eu ma duceam la un supermarket sa-mi iau ceva iar el era in tp-ul serviciului cand l-am vazut trecand pe langa mine cu masina , din intamplare. L-am sunat repede sa opreasca sa ne vedem putin, am urcat in masina , ne amuzam pe seama intalnirii noastre din intamplare cand la un moment dat nu stiu ce mi- a venit si am deschid usa de la torpedou unde am gasit cutiuta cu inelul. Am ramas uimita si el s-a mirat ca nu se astepta la asta . A fost suuuuper! Cica ar fi vrut sa ma ceara altfel : sa puna cutiuta intr-o punga cu medicamente (mie imi era putin rau in ziua aia) si asa sa-l primesc , cand ma astept mai putin , dar se pare ca a fost o surpriza pt amandoi!
    19 Nov 2009 la 11:39
  • Cristina P.
    Cristina P. : am fost ceruta acum o luna. a fost frumos. a inchiriat un etaj la un restaurant ca sa fim singuri . s`a pus in genunchi si m`a cerut cu lacrimi in ochi. am inceput sa plangem amandoi. a fost fff emotionant. apoi am dansat pe melodiile noastre.
    13 Ian 2010 la 18:51
  • Cristina Iuga
    Cristina Iuga : Logodna a fost ceva foarte special si frumos pentru noi. A fost ca un vis... A fost in luna decembrie 2007, aveam 2 ani impreuna dar nu ne mai vazusem de o luna din cauza locurilor de munca. El venise cu avionul din tara, eu l´am asteptat in aeroport si am petrecut ziua in Valencia, un oras superb. Seara, fiecare a avut un cadou pentru celalalt. Eu i-am dat o bratara cu o inscriptie frumoasa iar el mi´a daruit inelul . Ne´am emotionat amandoi desi era ceva cat de cat planuit . Adik vorbisem dinainte despre nunta, planuri viitor etc .. si am ales amandoi momentul .In felul asta am putut sa ii pregatesc si eu o surpriza:)